30 September 2012

Italia, Ti amo. Part 1.

Wróciłam z moich genialnych wakacji we Włoszech, gdzie jak zwykle zachwyciło mnie... wszystko. Począwszy od jedzenia (pizza, pizza, pizza, tylko Ciebie chcę jeść całe dnie!), a skończywszy na WSZECHobecnej modzie. Oj, ci Włosi, oni to się jednak znają... Będąc we Florencji wstąpiłam do sklepu z używaną odzieżą i akcesoriami vintage "Melrose Vintage Store", który to okazał się być królestwem cennych rupieci. Czasami niestety ZBYT cennych jak na moją kieszeń, ale nie oparłam się pokusie i sprawiłam sobie małą pamiątkę widoczną na mojej ręce na jednym ze zdjęć poniżej:).
***
I came back from my magnificent holidays in Italy where, as usual, I was amazed by... everything. Starting with food (pizza, pizza, pizza, you're the only one I want to you eat all day long!) and ending up on fashion that is everywhere. Oh, those Italians, they definitely feel that... While in Florence I came by the shop with second-hand vintage clothes and accessories "Melrose Vintage Store", which turned out to be the kingdom of many precious things. Unfortunately sometimes TOO precious for me, but despite that I couldn't resist and I bought a souvenir that you can see on my hand in one of the photos below:).



 
 

No comments:

Post a Comment