17 June 2013

Sun is fun!


Znalazłam dziś w mojej szafie stary pasek z ćwiekami, który kupiłam już dość dawno temu w jakimś second handzie. Niestety jest na mnie i wiele za długi... Jednak owinięty kilkakrotnie dookoła nadgarstka nagle okazał się być genialną bransoletką!! I tak z wieszaka na paski trafił do pudełka z biżuterią;). 
***
Today I found in my closet an old studded belt which I bought a long time ago in some second hand store. Unfortunately, it's way to long for me... But it turned out to be an excellent bracelet!! Love it!


 

shorts - DIY | studded sandals - Primark | tasseled t-shirt - Primark | spike necklace - DIY | studded bracelet (belt) - second hand



4 comments:

  1. Świetny zestaw!!!

    buziaki

    xo xo xo xo xo

    ReplyDelete
  2. sandałki mega ;) u mnie nowy :)

    ReplyDelete
  3. ideane♥
    zapraszam do mnie:)
    http://misguidedfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Kraków rządzi, a w nim Ty!
    Pozdrawiam, Mateusz z http://mateuszpater.blogspot.com/

    ReplyDelete