27 March 2015

My vintage scarves obsession

Chciałoby się rzec kopę lat! Wybaczcie, ale ostatnimi czasy pracowałam intensywnie we Włoszech i pochłonęło mnie to kompletnie! Na szczęście jestem z powrotem, cała i zdrowa i dzielę się z Wami nowym postem poświęconym mojej szalikowej vintage obsesji! Kupuję ję w lumpeksach i im tańsze są tym większą satysfakcję odczuwam;). Zerknijcie na czwarte zdjęcie, gdzie prezentuję moją najświeższą zdobycz: przepiękny, kolorowy, trochę indiański i totalnie vintage szal za jedyne 5zł! Miłego wieczoru i arrivederci wkrótce!
***
Oh my... Long time no see! Sorry guys, I've been working a lot in Italy lately and it absorbed me completely! But now I'm back with this new post about my vintage scarves obsession! I buy them in second hand stores and the cheaper they are the more satisfied I am;). Just take a look at my latest prey: that lovely, colorful, a little bit indian and totally vintage scarf on the fourth pic! Have a nice evening and arrivederci soon!





3 comments:

  1. Ja też mam fioła na punkcie szali, szczególnie tych w kratę :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    ReplyDelete
  2. sporo tego:) ładne wzory i kolory:)
    www.swiatwkolorzeblond.com

    ReplyDelete